הכניסה למערכת המידע ולאתר הקהילה של ביה"ס מתבצעת באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שלכם (לתלמידים - אתם נכנסים באמצעות הכתובת שקיבלתם באתר בית הספר, ואין לכם שום צורך בהסבר שמופיע כאן...)
אם אתם משתמשים בכתובת דואר אלקטרוני של GMail - תהליך הכניסה הוא פשוט ביותר, ואין צורך בהרשמה מיוחדת. ההזדהות למערכת מתבצעת באמצעות כתובת הדואר והסיסמה שלכם ב-GMail. למעשה, אם כבר נכנסתם ל-GMail, לא תתבקשו להזין סיסמה כלל.
אם אתם משתמשים בכתובת דואל אחרת - עליכם לבצע רישום לאתר. הרישום מתבצע פעם אחת בלבד, ובמהלכו תבחרו לעצמכם סיסמה, ותאמתו את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם.
הסבר תהליך הרישום:
שלב 1: התחלת תהליך ההרשמה
יש ללחוץ על הכפתור האדום "הרשמה" כדי להתחיל את תהליך ההרשמה לאתר.
|
שלב 2: בחירת ספק הדואר האלקטרוני שלך
יש לבחור את ספק הדואר האלקטרוני שלך מבין הספקים המופיעים ברשימה. בדוגמה כאן, אנחנו משתמשים בכתובת של וואלה, ולכן בוחרים באפשרות "השתמש בדואל אחר". באפשרות הזו צריך להשתמש גם מי שיש לו כתובת בנענע10, 012, 013 וכד' (בעצם, כל מי שהתיבה שלו לא ב-Yahoo או בהוטמייל).
|
שלב 3: בחירת סיסמה ומילוי פרטים
|
מסך אישור
|
שלב 4: קבלת הודעת אימות בדואל
|
שלב 5: פתיחת ההודעה ואימות כתובת הדואל שלך
|
מסך אישור יצירת החשבון
|
לאחר ההקשה על הקישור להמשך, יוצג (סוף סוף) מסך הכניסה לאתר בית הספר, בו יש להזדהות באמצעות כתובת הדואל שלך והסיסמה שבחרת.
|
|